piątek, 12 października 2007

Ostatnio ciągle mam kłopoty z komputerem, a przez to i z internetem. Niektóre strony otwierają się bardzo długo, a niektóre nie chcą się wcale otworzyć:( Np. nie mogę zostawiać komentarzy na innych blogach, bo po prostu strona z komentarzami mi się nie otwiera. Chyba muszę oddać mojego kompa na złom;)
Na poprawę humorku wstawiam kolejnego scrapa. papier, serduszko Scrapladies Ina's Scrap Art Timeless, ramka, kwiatek, swirl, doodle Marys Scrapgalerie, guziki, kwiatki Scrappy Blue Stones, tekturka MissMint CrafJar, suszone kwiatki Manuela Zimmermann Pure Nature, suszone liście, doodle Colors at dusk, ptaszek SM:)

A tu mały prezencik, a właściwie kokardki na prezencik;) Może komuś się przydadzą np. do scrapów urodzinowych.





link expired

2 komentarze:

Maria pisze...

Thank you! The DigiFree freebie search engine is about to list this blog post at digifree.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Nie przejmuj sie Asia ja dopiero co mialam formata tydzien temu i komp mi sie co chwile zawiesza ..... Scrapek sliczny!!! z reszta tojuz wiesz :)